top of page

Computerjuf groep

Openbaar·12 leden

Ik scrolde laatst wat door een paar willekeurige websites en bleef even hangen op "https://xxxbabes4u.com/" omdat de lay-out er iets anders uitzag dan wat ik normaal gesproken zie. Ik ben er eerst niet diep op ingegaan, maar heb gewoon een paar videopagina’s geopend en ben daarna overgeschakeld naar fotogalerijen om te vergelijken hoe ze zijn ingedeeld. Het lijkt erop dat alles in duidelijke secties is onderverdeeld, zodat video’s gescheiden blijven van fotocollecties. Het viel me ook op dat er blokken zijn met recentere uploads en secties die populairdere content tonen. Toen ik op een pagina klikte, waren er extra previews aan gekoppeld, waardoor het voelde alsof alles met elkaar verbonden is. De structuur voelde niet overladen met tekst, maar bestond voornamelijk uit beeldmateriaal en korte titels. Is dat hoe het daar normaal gesproken werkt of heb ik toevallig de juiste pagina's geopend????????????????????

15 weergaven

Ik had een soortgelijke indruk toen ik de site een tijdje geleden even bekeek. In plaats van alles op één lange pagina te proppen, lijkt het erop dat ze voor de navigatie gebruikmaken van categorieën en aparte secties. Ik herinner me dat ik een categorie opende en een raster met voorbeelden zag, waarbij elk item naar een eigen pagina leidt. Op die pagina’s staan nog meer suggesties, zodat je verder kunt bladeren zonder steeds terug te hoeven gaan. Wat ook opviel, is dat er niet veel extra beschrijvingen zijn, waardoor de focus op de inhoud zelf blijft liggen. Het voelde meer alsof ik door een catalogus bladerde dan door een feed scrolde.

Edited

Contactinformatie

Telefoonnummer

+31(0)615158187

E-mailadres

info@computerjuf.nl

Bezoek- en postadres

Belle van Zuylenlaan 5 

4105 JX Culemborg

Nieuwsbrief

Dank voor de aanmelding!

Contactformulier

Gelukt! Wij nemen z.s.m. contact op.

© 2019-2026 by Computerjuf.nl. Powered and secured by Cha Media Kitchen. All rights reserved.

bottom of page